Přirozené učení, z.s.

Září 2016 - třetí a čtvrtý týden

Na konci třetího týdne jsme si s dětmi povídali, co by se rády učily. Nejvíce se volalo po povídání o přírodě a prohlížení encyklopedií, počítání, anglických slovíčkách a čtení v češtině. Zároveň připomínaly, že musí zbýt čas na tvoření, zpívání a cvičení.

Během čtvrtého týdne jsme hledali nějaký systém, který by alespoň trochu fungoval, ale učení ve stejnou dobu dětem zatím nevyhovuje. Tak se alespoň pokoušíme vždy v půl desáté si společně sednout a domluvit se, co má kdo chuť dělat. Tuto společnou chvilku zkusíme využívat k představování nových pomůcek nebo her, případně ke společné aktivitě.

Poslední čtvrtek v září se nesl v duchu hudebních improvizací, protože se dětem dostaly do rukou opravené housle a zapůjčené klávesy. Venku jsou nadále velkým hitem hry na babu a rybičky, rybáři jedou. Hřiště jsme obohatili lany a papírovými vlaštovkami.